En spark i röven, tack

Jag har blivit åthutad att börja blogga igen, så det är väl lika bra att köra igång. Stockholm var kanontrevligt. Det är alltid lika kul att träffa alla glada vänner från landets spridda hörn. Att alla mina semesterdagar är slut och mina flextimmar körda i botten är en annan sak men det får det vara värt.

Just nu sitter jag här med en sko på foten. På ena foten. Skon är inte min och jag har inte tänkt gå ut med den. Det är en gyllene cowboyboot som stod vid väggen och suktade efter att jag skulle prova den, så jag var tvungen. (Hoppas det är okej kära vän.) Den sitter otroligt bra måste jag säga.

Nåja. Jag ska återgå till mina försök att ta mig utanför dörren och hitta på något. Jag har försökt i sex timmar nu. Skulle behöva en spark i röven. På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0