Jag tror det är kört

Igår begav jag mig från jobbet och var glad över att bli bjuden på middag. Jag gick ut genom dörren och tog ett djupt, friskt andetag... höstluft?

Idag var det 10 grader och nordvästlig vind när jag cyklade till jobbet. Jag hade jeans, t-shirt och tröja men hade behövt en jacka trots att jag cyklade.

Det är slut nu, tror jag. Slut på det vi fått kalla sommar. Nu blir det inte varmare.

Måhända skiner solen ute nu i alla fall.. det är svårt att se här inne i bunkern men jag tycker mig genom sex fönsterrutor se en solglimt på väggen 20 meter bort.


Kommentarer
Postat av: Daniel

well sommaren den återvänder ännu, no worries!

2009-08-13 @ 14:50:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Markus

Här är det typ 20 grader... mer imorn och massa sol. Men jag är juh ändå i bunkern så :(

2009-08-14 @ 00:02:21
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0