Nattjobb

Jag jobbar till 04.30 i natt igen. Det finns en positiv sida med att jobba natt så här; Jag får sova ut ordentligt på morgnarna utan att ställa något alarm, utan att få dåligt samvete eftersom jag inte kommer i säng förrän vid tidigast 05.00. Jag kan sega hela dagen eller hitta på spontana saker utan att känna pressen att ta vara på helgen för jag ska ändå till jobbet på kvällen. Om jag gör någon hushållssyssla kan jag känna mig extra nyttig eftersom jag både jobbar och utför sysslor samma dag.

Jag vet inte om det kommer ut lika smart som det låter i hjärnan eller om det egentligen är något att hurra för men det känns himla bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Vegotjej

Visst känns det bra att jobba natt ?:) Jobbar själv natt och jag föredrar verkligen att få sova ut och sen ha hela dagen och lite av kvällen framför sig, än att vakna till alarmet och sticka iväg till jobbet direkt! Haha sen är jag ingen morgonmänniska alls, utan en "nattuggla", så desto bättre att det finns nattjobb för såna som mig!

2009-08-23 @ 01:14:46
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0