Pepparsås

Om 30min får jag äta min "lunch". Jag är jäääättehungrig och det trista är att jag har med mig lite rester från i fredags, d.v.s. lite, lite potatissallad och rostbiff och till det en massa äcklig, tråkig sallad som inte ens var god då.

Min gode/onde vän Magnus berättade vad han just tillagar för middag och nu är jag så sugen på pepparsås att jag googlar bilder och recept för att fantisera om. Om någon har en skål med pepparsås stående så betalar jag dig för att komma hit med den så jag kan äta med sked!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det var ju typiskt att jag läste inlägget först nu. Jag har ju kvar en liten skål med sås. Inte säger jag nej till en grabbnäve mynt för mina rester.

/ Den gode(!), och alltid pengabehövande, vännen.

2009-08-16 @ 23:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0