Deckdecktivarbete

Svea - jag

- De där monstren ser ut att höra in i den där filmen... vad heter den... med han regissören... han som gjort Devilboy, heter den så?
- Jag vet vilken du menar men den heter inte så tror jag. Men det är ju den med hon tjejen... vad heter hon då.
- Ja hon är med i Snygg Sexig & Singel också, sök på den på imdb.
- Vad kan den heta på engelska tro?
- Kolla cdon.se efter orginaltitel.
- Det fanns inte, jag googlar... Sweetest thing, kan den heta så?
- Ja så heter den nog. Imdb:a den... där, Selma Blair heter hon, klicka upp hennes filmer... Där är den, Hellboy heter filmen och vem är regissören... Guillermo del Toro, klicka upp hans filmer... El laberinto del fauno, där! Pans labyrint! Den filmen!
- Jaaa, det har du rätt i.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bloggdesign!! Har du gjort själv??

2009-12-03 @ 13:51:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Ruda

Ja, men jädrar! Till slut lyckades vi :)

2009-12-03 @ 23:30:10
URL: http://www.johanruda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0