Skiver

Jag skulle gå in på Åhléns och köpa ett måttband. När jag hittat ett måttband och en klädvårdsrulle tänkte jag att det kanske kommit någon ny spännande cd-skiva, så jag gick till skivavdelningen och hittade ett helt bord med skivor på rea. Jag hittade Hanna Pakarinen - Lovers, Janet Jackson - Discipline och special edition av Justin Timberlake - Futuresex Lovesounds. 50kr styck för de två första och 99kr för den tredje. Jag blev lite snål och lade tillbaka Justin. "Jag behöver inte en dvd med på köpet så jag kan nog hitta vanliga skivan billigare", tänkte jag. Sedan började jag kolla på hyllorna och hittade fler nedsatta skivor. När jag var uppe i 5 stycken jag ville köpa, insåg jag att det var bäst att bara gå därifrån utan att fortsätta kolla. Så lätt blev 29kr 198kr.

(Jag kommer nog gå tillbaka om någon dag och köpa de andra. Då kommer det kännas bättre när jag väntat ett litet tag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0