Nej tyvärr

Jag sitter här och är ofantligt leds och frustrerad. (Att blogg.se fungerar lika bra som dunjacka i sahara gör inte saken bättre.) Det är mycket man behöver i ett nytt hem och det är mycket jag har tittat efter, letat och hittat. En regel i den här jakten har varit att i allra högsta grad inget av det jag vill ha, finns hemma i butikerna. Här är sakerna det gällt:

Soffa, TV, DVD, Mikro, Hårtork, Soffbord och Tavla är det jag kommer på nu. Alla saker har jag alltså hittat i butik och på Internet men inget av dem finns inne eller på lager. Värst är det med TVn där lagerstatus inte finns tillgängligt och kundtjänst inte verkar svara på mail. Samt soffan från Mio, där ingen verkar veta något om något. Mitt hopp ligger nu i ett mail till kundtjänst.

På Media Markt kunde de dock lätt lösa problemen genom att sälja mig demoexemplaret av hårtorken och göra en beställning på mikron. Synd att inte soffan också kunde finnas på den sidan av väggen i samma byggnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0