Frankrike 2009

Patricia Kaas - S'il fallait le faire

Som jag skrivit har både Spanien och Storbritannien satsat stort på tävlingen i år, två av de fyra stora, och nu gör även Frankrike likadant som skickar Patricia Kaas med en riktigt komplicerad soulballad på franska, precis som de ska göra. Här är det också antingen flip eller flop som gäller. Jag tror dock inte många kommer orka koncentrera sig tillräckligt vid första lyssningen för att den ska placera sig bra, i så fall är det för att just Patricia sjunger, men jag gillar den skarpt. Den känns fransk och svår, precis som Franrike ska låta. Eller vad tycker ni? 1-12, vad får den?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu läste jag "200g" på youtube-klippet och förstod ingenting. :P

2009-02-03 @ 16:56:21
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: Tomas Lidén

Tomas says no... Pisspaus!

2009-02-03 @ 17:48:19
Postat av: Anonym

Åhh så underbar! Så här ska fransk musik låta. :D

2009-02-03 @ 17:55:49
Postat av: Poffis

Minst en åtta iaf! Grym röst va.

2009-02-03 @ 18:53:13
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0