Danmark 2009

Jag vet att jag är lite partisk, men det får man vara i de här sammanhangen tycker jag och just i det här fallet hör det inte ens hit. Årets hittills enda riktigt storslagna schlagerlåt tävlar i danska Melodi Grand Prix nästa vecka den 31/1. Det är dags för Danmark att skicka något bra för en gångs skull, och inte en sjuhundrade Jakob Sveistrop. Rösta på låt nummer 6 - Someday! Om hon inte vinner kommer jag för alltid hata Danmark för mer än bara att de alltid skickar en massa likadana Jakob.
Hera Björk - Someday

Kommentarer
Postat av: Tomas Lidén

Ja schlager är det iaf alla gånger, och möjligen bäst i danmark (enda jag har hört), men är det där det bästa i ESC så kommer man ju bli lite besviken... ;P

2009-01-23 @ 20:40:11
Postat av: danten89

Det där var ju bara en dussinlåt, finns ju mycket bättre schalgers genom tiderna, och de har ju Sverige stått för. Lite mordenare låt sitter nog på sin plats :P

2009-01-24 @ 21:18:42
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0