Estadi Olimpic - Bruca

Jag sitter just nu i Nathalie och Mårtens 90-säng och väntar på att vi ska komma igång för dagen. Alla är lite slutkörda sedan igår och hittills har det varit molnigt ute så vi passar på att ta igen oss i väntan på solen.

Mina fötter är kolsvarta och ömmar efter gårdagens promenad hem till Bruca från Estadi Olimpic och Madonnakonserten där. Taxibil är inte att tala om när 30.000 pers ska hem från stadion och för att komma på en buss får man snällt vänta i några timmar, så vi beslutade oss för att gå någon timme istället. Det var det dock värt för att se divan riva av några låtar!

Nu ska jag göra mig klar och hoppas på att solen kikat fram så vi kan bege oss till stranden. Sedan blir det kanske skumparty ikväll. Låter en aning skumt men Mys vän säger att det är så roligt att vi måste gå dit. Det återstår att se.

Vamos a la playa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0