Seg som kola

Tack för råden inför flygresan! Jag ska strax bege mig till apoteket och fylla på mina förråd med nässpray, pollenmedicin och annat nödvändigt. Är det bara jag som tycker det är kul att shoppa på apoteket? Jag skulle kunna gå runt och plocka lite allt möjligt som kan tänkas vara bra.

Sedan måste jag börja packa. Kom jag på idag. Jag har inte riktigt ställt in mig på den här resan, mer än att jag ska vara borta och det kommer att vara varmt och skönt. Jag ska ju se Madonna också! Det kommer jag på emellanåt. 

Seg som en sengångare är jag idag också. Så det är väl lika bra att jag beger mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är inte ensam! Jag älskar också Apoteket :D

2009-07-17 @ 15:22:26
URL: http://frokenamanda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0