Wimbledon

Tro det eller ej men jag såg faktiskt nästan hela tennisen på TV4 igår. Jag hann ju med mycket annat under tiden, så länge som de stackarna spelade. Jag åt glass, diskade, slumrade i två omgångar, kokade soppa och åt den, slöade vid datorn.

Jag tror inte jag skulle palla närmare 4h spel. Jag skulle bli så trött att jag skulle ge upp och tänka att det ändå inte spelade någon roll. Det är tur att jag inte spelar tennis. Dock tycker jag det är roligt att spela för skoj skull. Racketsporter är några av få sporter som jag uppskattar och vågar säga att jag är lite bra på, i alla fall badminton. Inte lika coolt som tennis förstås. Och så var det ju något år sedan jag spelade sist. (Nu garderar jag mig för att ingen ska utmana mig.)

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Du glömde ju bort den coolaste racketsporten ;)

2009-07-06 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0