Det måste kännas u-n-d-e-r-b-a-r-t!

Jag läser en reklam här på bloggen om att man kan hitta bilder på Carola på någon hemsida. Det slog mig plötsligt att jag drömde om henne i natt.

En oidentifierbar vän till mig hade fått barn och vi satt på min säng med barnet. Vi hade lite barnvänlig förfest och väntade på att Carola skulle ringa, för hon skulle med oss ut och fira sedan. Plötsligt ringer hon till min väggtelefon (som inte finns) och säger Hej, det är Carola precis så där tillgjort sensuellt som hon gör när hon ska göra reklam för något. Hon grattar mig så hjärtligt för att min vän fått barn och säger att det måste känns helt underbart.

Sedan frågar hon efter min adress, eftersom hon ska komma och förfesta med oss innan vi går ut. Hon har problem att få ner numret på en lapp, men till slut så lyckas hon, upprepar adressen och lägger på utan att säga hejdå. Jag lägger på, rättar till något gräs som plötsligt står i en kruka, gullar lite med barnet och vaknar sedan.

Slut.

Kommentarer
Postat av: Petter

Vilken underbart skruvad dröm.

2009-06-21 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0