Kavalleriet är på väg!


Jag har landat i Stockholm efter några timmars tågande söderut från kära Sundsvall. På vägen ner avslöjades plötsligt att hennes helighet själv, Carola har landat i Moskva för att uppträda på invigningsfesten av Eurovision Song Contest imorgon!!

Aftonbladet tror det kan bli helt galet bra, Expressen tror att det gynnar Sverige i årets tävling och menar att Carola står för årets svenska pr. Malena håller uppenbarligen med, eller som hon själv uttryckte det: "Carola kommer!!! Hurra! Kavalleriet är på väg!"


Själv anländer vi imorgon klockan 17.30 rysk tid, vilket förhoppningsvis ger oss tillräckligt med tid att ta oss från flygplatsen till hotellet, till arenan för att hämta ackrediteringarna och vidare till Euroclub för invigningsfesten. Hinner vi inte, dränker jag mig i Volga.. men det finns så klart inte på världskartan. Om Häggkvist på öststatsmark innebär att hon har med sig fusklappen från Vitryssland 2007, är det däremot bara att lägga sig ner och dö där och då.

Nu törs jag inte tänka mer på det här. Ikväll blir det trevligheter inför morgondagens resa. Ha det lika bra som jag! 

деноминированных!
(På återhörande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0