Lördag - 0 dagar kvar

Idag bär det äntligen av! Till Stockholm idag och vidare till Moskva imorgon. Jag har skrivit massor med listor på saker jag ska packa, saker jag ska komma ihåg, saker jag ska göra men ändå blir jag nervös att jag ska glömma något. Det är väl som det är när man ska ut och resa, särskilt till Ryssland kan jag tro.

Jag ska försöka få tillgång till en dator då och då och ge uppdateringar om hur det går men man vet aldrig hur det kommer gå med den saken.

Jag kommer att blogga i alla fall någon enstaka gång på blogg.melodifestivalklubben.se.

...och för den morgonpigga lämnar jag rapporter på tisdag- och torsdag morgon i SR P4 ca kl: 08.15.

Jag önskar er lika kul som jag jag kommer ha i veckan och missa för all del inte semifinalerna på tisdag och torsdag. Nu för tiden kvalar alla länder utom 5 så de avgör nästan helt hur finalfältet kommer se ut. Malena i semi 1 på tisdag, startnummer 5.

До свидания!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0