Torsdag - 2 dagar kvar

Idag är det torsdag och dags för fler svenska repetitioner. Förhoppningsvis syns det bättre skillnad från den första genomkörningen, men det är fortfarande bara det allra torraste torrep.

Igår repeterade bl.a. Ukraina för första gången. (Jag vet att jag bara spottar ur mig videor på videor men det är så mycket jag vill att ni ska se. Tro mig, jag håller verkligen tillbaka så mycket jag kan redan.) Den här cirkusen råkade visst få min tolva i OGAEs Inför ESC-omröstning. Missa inte årets lätt snyggaste dansmove vid 01:45!


Kommentarer
Postat av: Chrille

Det verkar ju bli en sjuhelsikes schyst show men så mycket till låt är det ju dessvärre inte.

2009-05-07 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0