Ny Batteri

Jag köpte ett nytt mobilbatteri härom kvällen. Det som suttit i min telefon sedan jag köpte den har börjat kajka ur totalt. Jag laddar det en hel natt, sedan varnar den för lite batteri kvällen efter, ibland på eftermiddagen efter om jag råkar smsa mycket eller prata i telefonen.

Jag beställde ett originalbatteri från www.24.se för 199kr inklusive frakt i onsdags kväll klockan 18, igår trillade det ner i brevlådan. I ett vadderat kuvert tillsammans med ett nyckelband, det tyckte jag var snabbt och trevligt.

Nu har jag haft det på laddning sedan jag gick till sängs igår klockan 23.30 och jag vet att de behöver laddas upp länge första gången men nu har det gått snart 15h och den laddar fortfarande. Jag tänkte ge den 24h innan jag börjar bli tveksam.

Apropå nytt batteri så har den isländska gruppen Sigur Rós en låt som heter Ný Batterí. Väldigt mysig i höstmörkret;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0