B-L-O-S-S-A

Jag fick ett till sms från Blossa idag; "Om du inte har hämtat ut din Blossa-beställning vill vi påminna om att den endast är reserverad i din Systembolagsbutik tom den 17 oktober. Hälsningar Blossa."

Eftersom jag glömt att hämta min flaska sprang jag ner på systemet och frågade efter min flaska, blev avkryssad i en lista och fick hämta hem den lilla orange glöggen.

Nu får den stå i ett skåp till den första december då jag tar fram den igen, högtidligt sjungandes; "B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A glöggen heter Blossa!"



Kommentarer
Postat av: Stefan

Får man smaka en slurk, i utbyte mot nybakade lussekatter?

2009-10-09 @ 08:40:54
Postat av: Nathalie

Jag satt i datorsalen när jag fick det smset och strax därefter fick några andra sms. Då tänkte jag att de fick samma sms. .........

2009-10-09 @ 09:39:57
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0