Dagens positiva överraskningar:

1. Jag insåg att jag är ledig imorgon.
2. Jag slutar så tidigt idag att jag kan lägga mig på soffan en stund när jag kommer hem.

Något som var en överraskning, även om jag inte bestämt ännu om den var positiv eller inte, är att webjokrarna till MF släpps idag klockan 12.00. Det är ju kul.. men med 175 bidrag betyder det att jag måste sitta i 8,75h och titta på dem för att gå igenom alla. Jag kan ju inte bara strunta i några. Då kanske jag missar något. Tur att jag är ledig imorgon.

(Jag inser att det kanske är konstigt att jag inte hade koll på någon av de två punkterna innan men när man jobbar på mitt jobb och kan börja och sluta vilken kvart som helst på hela dygnet, orkar man inte riktigt hålla reda på alla tider. Inte jag i alla fall.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0