Imorse hade jag en mysig dröm

Jag, mamma och mormor var på Ica Esplanad och stod och provsmakade godis ur sådana Malaco-påsar. Jag satt mitt bland påsarna och min mormor stod bredvid. Vi fastnade för olika smaker och fram kom en expedit och skulle sälja på oss godiset.

De små Malaco-fiskarna var istället träd och expediten försökte prata positivt om dem genom att säga "Man tänker ju att de här träden är som riktiga träd... men det är de ju inte" varpå jag svarade "Ja, precis.. motsvarande" och förstod att hon pratade om mängden kalorier.

Av någon outgrundlig anledning var det en väldigt mysig dröm. Sedan vände jag på mig i sängen, som var mjukare och mysigare än någonsin precis innan jag slår upp ögonen och tänker "Jag slog av alarmet för jättelänge sedan", tittar på klockan och inser att jag ska vara på jobbet om 14 minuter.

Kommentarer
Postat av: Svea

Uuuuuuuusch jag hatar när det blir så. Tur du kom i tid iaf, turbo! ^^

2009-10-06 @ 08:30:58
URL: http://www.ruda.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0