SwineFlew

Jag känner mig krasslig idag. Hostar lite och har ont i halsen som inte går över. Jag befarar att Svea har smittat mig och då blir jag väl inte frisk i första taget om det går som för den stackaren. Jag sade nyss till Nattis att jag kände mig lite sämre, att det gör lite ont i lungorna när jag andas så där som det kan bli.

- Det är sviiiiniiis!! svarade hon och drog sig lite bort från mig.

Tänk om det är svinis? Det vore väl typiskt mig att dra på mig det när det är sån liten chans. Mest typiskt vore det väl om Frida gjorde det kanske, men jag ligger inte så långt därefter. Hamna på sjukhus med respirator. Kanske jag får ta och bege mig till toto-hallen på travet där man upprättat en vaccinationsmottagning ändå. Fast jag kanske inte får något vaccin innan vecka 46 när jag inte tillhör någon riskgrupp. Vad är travet för plats att vaccinera på för övrigt? Bland hästar och hästbajs ska de sticka in en hästspruta i armen på en. Dock är jag ju uppvuxen där i krokarna så jag har det kanske redan i blodet. Hästbajset alltså.



Kommentarer
Postat av: Svea

Det är nog Enirotroll som refererar till svininfluensan som en chans och inte en risk :P

2009-10-30 @ 18:09:46
URL: http://www.ruda.st
Postat av: Jonathan

haha...precis vad jag tänkte skriva :P

2009-10-30 @ 22:04:41
Postat av: Petter

Hahaha :D Underbart att nån äntligen ifrågasätter det absurda att få en spruta på en travbana. Men om du nu hamnar i respirator ska jag komma med vindruvor åt dig. Fast du kanske inte kan äta då.

2009-10-31 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0