Frukost 5kr

Ikea har ett erbjudande på sin frukost under en period nu. Fika två betala för en! Det betyder att frukosten bara kostar 5kr per person.

Därför ska jag och Johan imorgon göra slag i saken som har tagit ungefär en och en halv graviditet att komma till. Vi ska promenera till Birsta och äta frukost och sedan promenera tillbaka innan jag börjar jobba.

Ikeas frukost är riktigt riktigt god och det finns mycket att välja till för några futtiga silverkronor extra. Dessutom blir det dubbelt så gott när man vandrar och riktigt längtar efter att få äta lite mat. Nu måste jag ska nog skriva en liten lista över saker saker som jag kanske hinner köpa innan vi måste bege oss tillbaka till stan.

Kommentarer
Postat av: J

Herregud vad du tjatar om denna frukost =P

2009-10-01 @ 09:53:01
Postat av: Johan

Jag kommer tjata ända tills du går och provar den, J :P

2009-10-01 @ 14:03:30
URL: http://wikner.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Som det ser ut nu så tänker jag nog inte prova den i Sundsvall iaf, den promenaden skulle nog lätt kunna överbelasta en stegräknare ;)

2009-10-03 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0