Kändisdjungeln

Jag tittade på Kändisdjungeln på TV4 igår. Kanske jag har missat något men är det ett skämt på riktigt? Det var så dåligt att jag nästan började klättra på väggarna. Produktionen torde vara den sämsta sedan, jag vet inte... 1959? Nej, det var kanske till att ta i men finns det några bevis på att de verkligen dumpat b-kändisarna i Malaysia? Det ser snarare ut som att de sitter inspärrade i något terrarium på Skansen.

Kanske var det för att hon hade en översminkad blåtira efter att ha fått stock i ansiktet men Tilde de Paula verkade lika glad och entusiastisk som om hon pratade allvar i en barncancer-gala och jag tror David inser vilket uselt program han leder och försöker skämtsamt vifta bort pinsamheterna med ordvitsar utan Lets Dance-publik som skrattar.

Nu var det inte så dåligt att jag blev arg, som jag kanske låter men det var helt enkelt bara skit. Det hände liksom aldrig någonting. Inte ens någon spännande bakgrundsmusik eller fina vyer över djungeln. Kanske jag blivit amerikaniserad? Hualigen.

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Håller fullständigt med dig.



gaydar.blogg.se

2009-09-15 @ 10:52:27
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

SVT ska tydligen tvingas ta in mer program från europa eftersom att det visas för mycket amerikanskt i svensk tv. Så du kan ju alltid slå på ettan och tvåan :)

2009-09-15 @ 11:06:19
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0