Sommarsemester

Jag är som sagt lite leds på de som lägger schemat här på jobbet. Utan att ha tagit på mig något extra utöver mitt ordinarie schema så har jag jobbat julhelgen, nyårshelgen och påskhelgen, inte varit ledig mer än tre dagar i rad två gånger sedan min sommarsemester i augusti ifjol. Jag har tagit på mig extra när de behövt och flyttar mina pass när de ber mig. Ändå får jag varken mitt första- eller mitt andrahandsval av semester i år. Otroligt tacksamt.

Om det finns någon arbetskamrat som läser det här men har missat mina inlägg på bytesforum så vill jag ha semester vecka 30 för att kunna åka till Kroatien och till Stockholm. Jag kan avvara vecka 27, 28 eller 29, eller försöka mecka ihop något annat för att få det att fungera. Alla förslag mottages med glädje.

Kommentarer
Postat av: cq

eniro verkar inte vara ett tacksamt företag

2010-04-04 @ 12:44:12
URL: http://www.qvisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0