1 dag kvar!

En kvart för tidigt kom jag hit idag, till min sista dag på jobbet. Jag skyndade mig att ta en plats vid ett fönster innan det skulle bli upptaget (Det finns fyra fönsterplatser här på jobbet av ca 200 expeditionsplatser totalt). Vevade upp persiennen och öppnade fönstret för att få in lite solljus, grönska och utomhusljud från den fina innergården utanför.

Det här är så absurt att jag nog inte kommer förstå det förrän efter några veckor när jag inte behövt gå hit på länge. Jag sitter och funderar på saker som; Ska jag lämna in min nyckel?, Kommer jag verkligen vara ledig kvällar och helger?, Kommer jag inte behöva prata med 200-300 människor om dagen?. Allt känns lite smått overkligt.

Imorgon när min sista statistik räknats, ska jag lägga ihop det totala antal samtal jag tagit här på bygget. Det känns som en bedrift. Jag hoppas att jag inte kommer behöva ta ett enda till efter idag.

Kommentarer
Postat av: Petter

Välförtjänt! Bra jobbat! Lycka till med allt som du tar för dig nu framöver! :)

2010-08-22 @ 09:33:22
Postat av: Nathalie

HIIIIHIIII! :D om jag ska vara lite bitter så är man aldrig ledig som student, fast det kommer ju en tid då vi slipper det också :) vilken SJUK nedräkning idag för dig. "7 timmar kvar, 7 timmar KVAR, SJU TIMMAR KVAR!"

2010-08-22 @ 10:10:48
URL: http://diveby.se
Postat av: Johan

Tack tack! :)



Ja, jag lär ju ha fullt upp hela dagarna men att vara ledig härifrån är så värt det på alla sätt och vis :) Jag tror jag måste leda upp en sida med en nedräknande klocka som jag kan ha uppe i nedre hörnet! :D

2010-08-22 @ 10:27:38
URL: http://wikner.blogg.se/
Postat av: Danne

Hoppas du får en bra sista dag, och lycka till med flytt och plugg!!

2010-08-22 @ 10:29:15
Postat av: Stefan

Lycka till, Johan.

2010-08-22 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0