Carola & en flygel

Idag har har jag jobbat sedan 07.30. Snart är det slut och då ska jag hem och göra mig redo för att missa Melodifestivalen ikväll. Det finns inte mycket som skulle få mig att missa det men en intim, akustisk spelning med Häggkvist som jag inte sett live på något år är en av de få anledningarna.

Jag har gjort en lista för dagen:
- Jobb
- Hem och duscha
- Leta kläder
- Äta
- Förfest på Knaust
- Konsert på Södra Berget
- Efterfest på Knaust

Imorgon, söndag:
- Repris av MF 09.30

Att en jobblördag ändå kan bli så himla bra!

Kommentarer
Postat av: simon

det måste räknas som giltig frånvaro!:)

2010-02-21 @ 18:57:42
URL: http://egoosimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0