P3 Guld

Häromdagen satt jag helt oförstående och tittade på P3 Guld... pris... grejen. Det var en riktigt snygg produktion och roligt att Timo Räisänen gjorde entré i kostym påmålad på kroppen.

När de två sakerna vad avklarade förstod jag inte så mycket mer. Det är så många nya förmågor i P3:s spellistor som jag aldrig någonsin sett eller hört talas om. Jag tänkte ge det en chans för jag gillar ju en del av musiken, Miss Li var bra och det var roligt att Mike Snow var nominerad men när så Lars Winnerbäck vann priset för årets artist, kände jag att det egentligen inte förändrats något alls på snart 10år.

Då bytte jag kanal.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Roligt att jag inte kände igen en enda nominerad i Årets Pop. Då bytte JAG kanal. :)

2010-01-22 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0