Hungrig hjärna



Alltid när jag inte har något att göra, har tråkigt, är hungrig, inte är hungrig, funderar på vad man kan göra, eller bara inte tänker alls så går jag till kylskåpet och öppnar dörren för att glo.

Nu gör visst min hjärna det av sig själv också. Jag försöker packa och komma på vad jag ska ta med imorgon, så plötsligt märker jag att jag står vid kylskåpet och glor in.

Jag är inte alls sugen på något för jag har redan molat i mig en massa chokladpraliner ikväll men jag tror hjärnan tycker att mat är bra tidsfördriv. Mat är ju ändå mat.

Kommentarer
Postat av: Markus

haha det där gör min hjärna också! Även om den vet om att det inte finns nått den vill ha däri :S

2010-07-03 @ 21:39:44
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahaha det där med att öppna kylskåpet och bara stå där känner jag igen. Ibland kan jag bara stå och glo in för att sedan stänga igen dörren utan att ens veta vad jag var ute efter, om jag ens var ute efter något.

2010-07-03 @ 22:10:34
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0