Semesterbreak

Nu sitter jag på jobbet igen. Två kvällar jobbar jag den här veckan, i övrigt har jag lyckats byta bort passet och gett mig själv en nästan fyra veckors lång semester.

Jag och Nattis har länge planerat en sista minuten-resa över nästa vecka men det fina sommarvädret till trots ligger inget pris ändå under 3400kr så vi får se hur den planen faller ut.

I övrigt har min tjänstledighet på 20% upphört och jag måste jobba 100%-pass sommaren ut. Är man van att jobba 80% på det här stället är det rena döden. Dock insåg jag idag att jag efter min semester enbart har tre veckor att jobba om jag lyckas hitta någonstans att bo i Sthlm och kan börja plugga min lilla kurs i engelska som jag sökt. Känner att jag inte riktigt vet hur jag ska gå till väga men det ska väl lösa sig till slut.

Nu sitter jag (som vanligt på jobbet) och längtar efter "lunchen". Jag har inte ens tittat när jag har mina raster ikväll men eftersom jag började 15.30 har jag i alla fall inte lunch än på ett tag. Inte när jag har ett 100%-pass.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Är det sthlmsflytt på G?

2010-07-23 @ 12:57:48
URL: http://yanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0