Monsterpass

Imorgon har jag ett riktigt monsterpass på jobbet som väntar. Först jobbar jag mina 07.30-14.30 på morgonen, sedan är jag ledig i fem timmar innan jag jobbar igen 19.45-03.45. För att kunna vara ledig på måndag till veckan och åka till Sthlm var jag tvungen att ta på mig en kollegas pass så hon kunde ta min måndag.

För att kunna vara ledig onsdag också blev jag sedan tvungen att byta mitt kvällspass med en kollega som hade ett morgonpass, som jag sedan kunde skänka till en tredje kollega som var snäll nog att ta mitt pass men hade ett tidigt pass dagen efter och därför inte var tillåten att ta mitt kvällspass innan.

Pass, pass, pass. Ska man vara ledig på det här jobbet får man minsann arbeta för att få det att fungera. Men det blir det värt! Tjoho, vad roligt det ska bli att komma iväg lite igen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är sådana där gånger man vill säga pass och hoppa över!

2010-06-04 @ 19:39:11
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0