Stort grattis och många lyckönskningar till vårt Kronprinsesspar!



Jag skäms lite över att inte ha skrivit ett ord om det fantastiska bröllopet i lördags. Eftersom jag befann mig i London kunde jag inte delta i festligheterna i realtid, istället har jag köpt alla tidningar jag fått tag på när jag kom hem och även sett konserter, tal, höjdpunkter och vigsel på Internet.

Dagen till ära pyntade vi hela lägenheten i gul/blå färger på lördagen. Serpentiner, ballonger och svenska flaggor förvandlade det brittiska boendet till svenskt för en dag. Bröllopschokladen stod på bordet och vi bar alla svenska flaggor i våra bröstfickor hela dagen.

Ett stort grattis och många lyckönskningar vill jag ge HKH Kronprinsessan Victoria och HKH Prins Daniel. Må ni alltid vara lika lyckliga som ni är nu. Störst av allt är kärleken! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

De är så himla himla fina!

2010-06-23 @ 21:05:01
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0