Bitter idag

Det är otroligt svårt att motivera sig till tråkiga saker när man varit iväg och haft roligt non-stop en hel helg. Just nu väntar och längtar jag till Oslo i maj men gruvar mig samtidigt för att komma tillbaka efter den absolut roligaste veckan på hela året.

I februari var jag ledig tre dagar i rad en helg. Det är min längsta ledighet sedan sommarsemestern i augusti ifjol och då har jag inte inte tagit på mig en enda dag extra. Ingen julledighet, ingen nyårsledighet och ingen påskledighet heller. Nu till helgen får jag tredagarsledigt igen. Om 10 veckor har jag tagit ledigt en vecka. Jag skulle behöva det nu.

Den som ändå jobbade åt kommunen och fick betald ledighet var och varannan vecka...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är duktig Johan som kämpar på :) Man får verkligen försöka ta vara på de lediga dagarna och se fram emot dem... Och göra nåt bra att tänka tillbaka på!

2010-03-17 @ 22:34:40
URL: http://elinstrandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0