7 av 10!

(Jag sitter på en mac som bara har Safari, dærfør får jag inte gøra radbrytningar før blogg.skræp.se)
.
Sju av tio rætt tycker jag ær ett bra resultat faktiskt! Riktigt nøjd ær jag med gårdagen också. Albanien, Island och Grekland i final ær helt rætt! Synd bara på stackars Finland som varit såna favoriter. Ryssland hade gærna fått læmna plats åt dem. Det hær visar ju bara att Ryssland kan skicka precis vilket skit som helst (før det hær ær banne mig det værsta jag någonsin hørt) och ændå ta sig till final på alla rædda forna sovjetlænders røster.
.
Hur som helst.
.
Nu har vi bytt vandrarhemmet mot något som kan liknas vid en riktig lyxlægenhet i jæmførelse. Lite længre bort men ack så mycket fræschare. Plus att vi inte behøver ha en okænd militær som sover i den fjærde sængen och blir irriterad på oss nær vi kommer hem lagomt till att han ska kliva upp.
.
Idag ær det soligt och fint hær. Vi ska førsøka hitta något trevligt stælle att æta på som inte kostar oss skjortan och som inte ær ett pizza- eller hamburgerhak. Om vædret håller i sig blir det nog en tur på Aker Brygge också.
.
Sedan ær det OGAE-fest ikvæll på Euroclub och den brittiska tævlanden Josh ska tydligen upptræda om man ska tro vad hans dansare sade i baren igår... och det borde man ju gøra.
.
Nu blir det en dusch och sedan ut i solen! Må så gott!
Korsel og klem

Kommentarer
Postat av: Johan Ruda

Klem och kos! ^_^

2010-05-26 @ 19:02:32
URL: http://www.johanruda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0