Opackad

Jag försöker börja packa och tänka ut allt jag ska ha med mig och allt jag ska ha på mig när jag är i Oslo. Dels vill jag ha det klart så jag inte står där och känner att "fan, jag har INGET att ha på mig!", samtidigt vill jag ha med mig olika val så jag kan välja efter humör och stämning. Det är svårt det här och precis nu när jag hämtade resväskan fick jag nästan en chock över hur liten den var. Samtidigt kanske det är bra för att jag inte ska köpa något i Oslo.

Nu måste jag fortsätta plocka fram och plocka bort.

Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Är det inte bara så att den är på andra sidan? Det hoppas jag. Den får inte vara borta.

2010-05-20 @ 19:40:20
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0