3, 2, 1, London!

På fredag åker jag till London så jag försöker skriva på min nästa uppsats för fullt innan dess. Just därför finns det ingen bättre tid för att städa, diska, tvätta, laga mat, ja till och med stryka eller blogga än nu.
.
De är full rulle hela veckan med seminarier, diskussioner och uppgifter att lämna in. Uppgifter som jag glömt och förträngt som inte är medplanerade i veckans schema. Därför känner jag lite press över uppsatsen som jag borde ha ett färdigt utkast av innan jag åker eftersom den ska in i slutet av nästa vecka då jag kommer hem, plus att jag måste börja plugga till en grammatiktenta då.
.
Det är det dock värt för att få komma iväg en sväng till London igen! Riktigt härligt ska det bli att komma till något varmare breddgrader i alla fall och njuta av att "vara ledig".
.
Lägesrapport, lägesrapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0