Loud

Vi börjar komma in i en säsong jag älskar; när så många artister släpper nya album att man knappt hinner med sig att lyssna igenom allt nytt och bra som kommer. Det är som en enda lång julafton för öronen!
.
Ett album jag tagit mig ordentlig tid att lyssna igenom är Rihannas nya skiva Loud, som släpps i Sverige nu på onsdag och jag kan inte annat än älska det! Det håller en otroligt hög kvalité, känns helt rätt i tiden och några av låtarna är fantastiska. Det finns bitar av partypop-Rihanna, Rated R-Rihanna, Madonna, Beyoncé och t.o.m. Enya.
.
Hon bevisar en gång för alla sin plats på stjärnhimlen, inte minst i sin egen version av Eminem och hennes megahit Love The Way You Lie som avslutar skivan. Om jag enbart skulle köpa en skiva i vinter, är Loud mitt definitiva val.
.
Förhandslyssna på klipp av låtarna här.
.
Ladda ner Deluxe Edition av skivan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0