Antagning

Jag rensade lite i min mail-inkorg imorse och upptäckte ett mail som jag inte har något som helst minne av att jag fått. Ett mail från studera.nu om att antagningen inför hösten var klar och att de ville ha ett svar på ens antagning innan den 1 augusti.

Idag är det den 5 augusti...

Jag har inte den blekaste aning om jag kommit ihåg att svara i tid eller inte. Jag har inte ens något minne om att jag fått eller läst mailet. Studera.nu kan inte heller kontrollera min anmälan nu när Urval 2 körs, utan jag måste vänta till 8-9 augusti för att kunna se hur min anmälan ser ut. Trist om jag skulle ha glömt att tacka ja till platsen.

Det är ett meckande för att studera, med att anmäla, godkänna, svara, tacka ja, registrera sig, ropas upp o.s.v. o.s.v. Kan jag inte bara få skicka in en anmälan och sedan veta om jag får plugga eller inte? Jag hoppas sannerligen att jag nu oroar mig i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0