2011

Ja jösses, nu är det januari igen och 2011. Det kommer ta tid att vänja sig vid, längre tid än vanligt känns det som.
.
Imorgon tar min Sundsvallsemester slut för i vinter. Lugnt och skönt har det verkligen varit i snön och kylan, med en redig radda filmer. Hittills har jag sett följande sedan jag åkte upp; Harry Potter & The Deathly Hallows Part 1, Tron Legacy, Devil, Shutter, Winter’s Bone, Session 9, Bring It On, The Road, Narnia: The Voyage of the Dawn Treader, Memento, Easy A (tre gånger), Orphan, Kalle och chokladfabriken, The Children, Legion och Buried. Jag kan rekommendera allihopa faktiskt.
.
Nu ska jag börja småpacka ihop mina saker inför imorgon.  Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0