Manchester - Stockholm - Sundsvall

Nu är jag så uppe i kära Sundsvall och hälsar på familj och vänner i en vecka. Det känns väldigt skönt att kunna vara helt ledig utan att ha något hängandes över sig som behöver göras. Juni har bara börjat och det känns fantastiskt skönt att sommaren kom i år igen... och jag har månaden perfekt planerad. Jag är mitt uppe i mitt schema:

Düsseldorf 9 dagar

Stockholm 8 dagar

London 2 dagar

Manchester 4 dagar

Stockholm 6 dagar

Sundsvall 9 dagar

Stockholm 1 dag

Barcelona 9 dagar

London 7 dagar

Underbara sommar och underbara resor!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Roligt att du också heter Wikner i efternamn :D

2011-06-12 @ 19:05:56
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0