Tråkigt inlägg

Jag förstår inte längre hur jag kunnat haft tid att blogga tidigare... jag förstår knappt hur andra hinner göra det. Inte för att skryta och inte för att klaga utan bara för att konstatera så har jag nog aldrig haft så mycket skola att göra som under den här kursen. Närmelsevis möjligen månaderna innan studenten.

Till den här 30p-kursen har vi 17 stycken kursböcker. Det är väldigt många sidor som ska läsas, "gärna flera gånger" för att citera en föreläsare. Hur det skulle vara möjligt med enbart 24 h på ett dygn har jag ingen aning om.

Idag har jag tillsammans med en kursare varit duktig och plöjt instuderingsfrågor från 1700-1900, från Watteaus Rokoko till Van Goghs postimpressionism. Så ikväll är huvudet tomt och jag lät mig njuta av att bara sitta och inte behöva göra, säga eller tänka på något. Fantastiskt skönt.

Usch, vilket tråkigt inlägg det här blev. Så jag avslutar här. Tack hej.

klsl*

Kommentarer
Postat av: Markus

Gud vad du skriver ofta nu, jag hinner ju knappt med att läsa! :-D

2011-11-26 @ 13:58:51
URL: http://mlandgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0