Deltävling 1 - Euphoria!

Loreen - Eurphoria

Nu har det alltså börjat. Sex veckor med spännande och fantastiskt trevliga helger. Spänningen i år blir att se hur de kvarvarande 24 låtarna förhåller sig till Loreens Eurphoria!

 

Behöver jag säga att vi kan skippa resten och skicka henne direkt till Baku? Nej, jag tror inte jag behöver det. Den här låten skulle vara det bästa i tävlingen på många, många år. För att inte tala om ett så självutlämnande framträdande, som nog inte går att jämföra med något som tidigare tävlat.

 

Mina förhoppningar låg i att Danny skulle göra stor comeback med årets vinnarlåt. Nu ligger mina förhoppningar i att han inte ska lyckas bättre än Loreen. Det här är så fantastiskt bra att jag skulle skämmas stort om vi inte röstar fram henne som vinnare. Vi gjorde rätt i lördags, nu hoppas jag att vi gör det resten av de här sex veckorna också!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Gött att Loreen vann hela melodifestivalen :D

2012-03-19 @ 18:18:33
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0