Groupon

Jag laddade ner Groupon-appen till iPhone härom dagen, efter att ha blivit tipsad av två vänner om alla fina erbjudanden. Som studerande med två långa resor inplanerade i vår försöker jag dock hålla nere mina utgifter till ett absolut minimum, så jag anade att det skulle vara en dålig idé att få supererbjudanden mailade till mig varje dag, och imorse kom beviset.


Så klart är Stockholmfurniture.se med och ger rabatter, idag halva priset på Mies Barcelonafåtölj, ett måste i mitt framtida hem. Observera det finstilta: "Köp så många värdecheckar du vill". Jag hade alltså kunnat få ett set till priset av en fåtölj... Att gröpa ett oplanerat hål i sparkontot för att sedan ställa in två Mies-fåtöljer i ett förråd i väntan på lägenhet känns inte helt korrekt. Det här kommer gräma mig länge.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du är Johan! Jag skulle aldrig klara av det. Men tänk vad mycket pengar du kommer att tjäna i ditt framtida jobb, säkert inga problem att köpa en stol här och där.

2012-02-02 @ 20:33:37
URL: http://elinstrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0