Två hetsiga veckor

Sitter i vardagsrummet i solen som lyser genom fönstret och njuter av att vara lite "ledig" i en dag till. Min final draft av uppsatsen är inskickad till min handledare, så tills jag får kommentarer tillbaka har jag bara de andra kurserna att arbeta på under tiden. "Bara" i det här fallet betyder en gruppuppsats, en presentation, en salstenta och en hemtenta. Det är fint hur institutionen verkligen samarbetar för att lägga alla examinationsuppgifter på samma dagar.

Hur som helst så är det verkligen inte lång tid kvar nu tills det förhoppningsvis tar slut. Det har ju trots allt blivit maj månad och om två veckor lämnar jag terminen bakom mig och drar österut! Österut ända bort till mellanöstern. Azerbajdzjan hägrar med årets Eurovision väntandes runt hörnet, så det är väl dags att liva upp det sinnet nu igen, tycker jag!

Jag måste ju hålla traditionen uppe och skriva lite om det här som jag brukar. Tänkte börja med att presentera min topp tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0