Sista veckan innan semester

Jag ber om ursäkt för mitt ringa bloggande den senaste tiden. Jag har helt enkelt haft huvudet på helt andra ställen, jag jobbar mån, tis, ons och fre den här veckan, idag är det studentfirande, på fredag kväll åker jag till Stockholm och på måndag åker vi vidare till Malmö för att bege oss ut ur landet med första stopp i Berlin. Så det är med andra ord fullt upp i min skalle mest  hela tiden.

Idag började jag 05.45, i natt tittade jag på klockan sista gången 01.20. Jag slutar 12.30, då ska jag hem, hitta något att ta på mig, göra mig klar och sedan iväg på Skvaderns studentfirande till 14.30 och på Alejandras mottagning 17.00. Roligt, så roligt men ack så trött. Undrar hur många studenter som känner likadant.

När vi åker iväg på måndag runt på kontinenten är planen att gemensamt författa en blogg så att alla oroliga nära och kära här hemma kan hålla en något så när koll på att vi lever. Det återstår att se hur ofta vi har tillgång till internet och hur ofta vi orkar blogga efter att ha burit runt på ryggsäckar, men tanken är god och det är den som räknas (hur opassande det än är i detta fallet). Återkommer med adressen till den senare när den är påkommen. Är det någon som har förslag så är det välkommet.

Nu sitter jag och tröttsvamlar och ska sluta skriva. Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0