På svensk mark

Jodå jag är hemma nu, dock är jag sjuk i feber, förkylning och har lock för öronen sedan flygresan i förrgår, så jag orkar inte riktigt skriva ihop novellen om kanonveckan riktigt än. Det kommer i sinom tid. Och jag ber om ursäkt för det ringa bloggandet, vårt internet slutade fungera dag nummer två så det hann bara bli ett inlägg.

För den som är intresserad dyker det ständigt upp massor med bilder på facebook från olika människor som var med i veckan. Det var i alla fall en superrolig resa, resultatet till trots. Jag vill bara tacka alla underbara människor som bidrar så väldigt mycket till stämningen på de här resorna! Tack.


Kommentarer
Postat av: Danne

Update? ;)

2008-06-02 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0