Hot 'n cold

Efter gårdagens 28°C här inne på jobbet klädde jag mig lätt idag, skippade tröja och satte mig i det svala utbildningsrummet där det faktiskt finns fönster som man kan öppna. (I resten av byggnaden finns inga fönster.)

Nu sitter jag istället och småfryser lite för här är så svalt och skönt. Jag tänker ändå sitta kvar för om några timmar när solen gassat på ett tag lär det bli minst lika varmt i resten av byggnaden.

En väldans massa tjat blev det om den här värmen men det är ytterst sällan det händer något utöver normalen på det här stället så minsta lilla förändring blir jättespännande! Nu hoppas jag nästan att det ska bli varmt bara för spänningens skull.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha ja igår tänkte jag nästan sitta i något av de varma rummen just för att det var lite annorlunda.

2010-07-02 @ 16:42:21
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0