Eniro 118 118 Johan

Måhända är det dags för en liten paus i skrivandet om den belovade härligheten. Dags för ett kategori allmänt-inlägg.

Detta var andra dagen på min nya arbetsplats, som flöt på lika trevligt och lätt som föregående. Det känns skönt och tryggt på någon vis att börja på eniro. Det är lite Skvader-känsla över det hela.. (konstigt?).
Det känns skönt att slippa springa i trappor hela dagarna, även om jag lovat att hjälpa till om jag har tid när det behövs, men det är inget jag kommer tänka på de kommande två veckorna iallafall.

I övrigt flyter maj-förberedelserna på relativt bra. Färgen himmelsblå i tygväg är nu inhandlad.. nästan bara hotell som återstår. Kanske att man borde omvärdera sina prioriteringar..

Tänkte vara nyttig idag och måla några ramar vita, men jag fick påis-lägga den idén när jag upptäckte att vissa människor tydligen tycker vit och antikvit är samma färg.

För att göra ett femte stycke, hoppas jag på en påskmiddag i Gottsunda till helgen. Det blir grymt trevligt.

Over and out med en klassiker;
image110

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig blogg!

snutt

2007-04-03 @ 19:25:56
Postat av: Nathalie

klart det är skillnad på vit och antikvit :)

2007-04-11 @ 19:57:49
URL: http://diveby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0