Kristian *uuk

Jag börjar så smått undra vad det är för stämning svt egentligen vill skapa kring schlagern och eurovisionen det här året. Vill de göra hela evenemanget till ett stort skämt eller har de bara på nytt helt snöat in kring att de har en så "populär" programledare som luuk i sin stab? och tänker göra som de gjort så många gånger förut och rida på vågen så pass länge att den sedan långt tillbaka har strandat, ebbat ut och dött?
Ja, det var en kul grej att ha luuk som programledare i melodifestivalen.. jag skrattade lite då och då. Visst, det var kul när han hånade tävlingen och allt som hörde den till i måttliga mängder eftersom man kunde ta det med självdistans, men att de nu dumpat vårt lands heliga kommentator Pekka Heino (bless him) och ersatt honom med denna pajas som på nytt ska förstöra hela stämningen för årets händelse och pajkasta allt det som fansen av denna tävling håller kärt, är inte det ett hån mot hela arrangemanget?

Jag är så glad, så glad att jag kommer sitta i arenan och jubla istället för att tvingas sitta hemma i en soffa och känna ett stort hat hela kvällen för att lyssna på pikar och dängor från svts nya guldgosse. Må denna idé ruttna i samma unkna håla som Lordi en gång klev upp ur.

"You will see the jokers soon will be the new kings"

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0