Bläää

Jag är fruktansvärt leds. Så fruktansvärt leds att jag kan avlida.
Mitt nuvarande pass sträcker sig från 10.15-16.15, så läggs det ut ledigheter från 12.00 till 17.00 och jag söker. Minuterna går och ledigheten avfärdas inte så känslan av att få sluta efter 2h växer och tanken på att få spendera dagen i värmen av den strålande solen känns euforisk.

Efter tio minuter meddelas att kvoten är fylld.
Förstå drömmarna splittras och känslan av insikten att när jag slutat har solen gått i moln och de kyliga havsvindarna börjat vina.. och att dagen går mot sitt slut.

Så känns det iallafall. Fy faan!

Kommentarer
Postat av: fidaa

Hej! Hittade ni några telefoner igår? =)

2007-08-15 @ 10:24:44
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0