Irritation på hög nivå

Igår höll jag på att bryta ihop. Jag skulle lite snabbt äta frukost och fixa iordning fika eftersom vi skulle åka iväg tidigt till stranden. Jag gjorde allt klart snabbt och effektivt, skönt då får jag lite tid över, tänkte jag. Så ska jag ställa in sakerna i kylen och när jag placerar vattenflaskan på översta hyllan puttar jag omkull en liten gräddtetra, som såklart är öppnad! Klunk klunk hör jag när grädden rinner ur paketet och ner i heela kylskåpet eftersom hyllorna naturligtvis inte är av glas utan sånt j*vla galler! Så fick jag torka grädde hela den tid jag tjänat in.. och nu undrar jag; vem faen tyckte det var smart att göra kylskåpshyllor av galler?! Vissa saker går ju inte alls att ställa normalt och hälften av alla varor välter om man inte ställer dem med så många galler-pinnar som möjligt under sig. Formgivaren måste ju varit ett pucko.. för det var ju inte mitt fel att jag välte ut grädden. Nej nej.

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha. jag hör hur det klunkar ut och känner irritationen. stackare

2007-08-24 @ 14:19:26
Postat av: Frida

Va? Får man jobba till 03.15 verkligen? Är det nåt nytt?

2007-08-24 @ 15:17:02
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: Nathalie

fruktansvärt irriterande!! jag skulle nog ha skrikit ännu mer än när min parfym krasades i toaletten! och det kom en del fula ord ur munnen på mig då vill jag lova!

2007-08-24 @ 18:03:25
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: froida

Haha, nä lite svårt med ursäkt där må jag säga. Fin bloggen är!!

2007-08-25 @ 15:45:31
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0